pátek 20. prosince 2019

Knižní přírůstky - listopad/prosinec 2019



Krásný den! :)
Tak jsem naivně myslela, že udělám knižní přírůstky až po Vánocích s tím, že moc přírůstků mít nebudu, když si teď neberu skoro nic na recenze. Jak jsem se spletla! Něco jsem si objednala já, něco už přišlo jako dárek k Vánocům a pár recenzních kousků nakonec také dorazilo. A kromě knížek samotných i plno nádherných dárečků od nakladatelů, se kterými již dlouho spolupracuji a i když teď chci recenzáčky omezit, doufám, že na sebe nezanevřeme a ještě dlouho spolupracovat budeme. Dokud se Knižní kavárna líbí vám, mým čtenářům, budu dělat všechno proto, abych ji stíhala psát. :)


Nová knížka od Ivy Geckové


Začít musím kouskem, který mi dorazil jako úplně první. Je to novinka od naší oblíbené autorky dětských knížek - Ivy Geckové, kterou napsala společně s Adamem Drahokoupilem. Jmenuje se Osel Siprd, je hodně vtipná a pobaví se u ní děti i rodiče. Věřte mi, já už ji přečetla. :D Ilustrace dělala skvělá Markéta Vydrová.

Abych měla co studovat


Další knížku jsem si objednala sama. Jedná se o historický román o údajné "upíří princezně", Eleonoře ze Schwarzenbergu, která žila na Českém Krumlově. Jelikož mám sama už nahozenou osnovu k dalšímu mysterioznímu románu kde bude ústřední postavou, hledám o ní veškeré dostupné informace. Původně jsem podle anotací a recenzí čekala, že toto bude literatura faktu, ale je to román. Uvidím tedy, jak se bude číst a zda mi vůbec k něčemu bude dobrý.

Recenzáček od Ludmily Svozilové


Odmítla jsem za poslední dobu poměrně hodně recenzních kousků a některé mě dost mrzely. Nejen proto, že jsem nemohla jejich autorům a autorkám vyjít vstříc. Knížku Sběračku kostí od Ludmily Svozilové jsem neodmítla. Zaujala mě anotací natolik, že jsem ji prostě nutně potřebovala číst. Myslím, že si ji vychutnám přes Vánoce. :)




Vánoční dárky :)


A už jsme u vánočních dárečků. :) Jo, sice ještě Vánoce ani nezačaly, ale já už si je užívám víc než týden. Jako první dorazil úžasný balík od Danušky Goliášové, kterou můžete znát z you-tube. Danuška poslala dárečky mě i mým dětem. Nestihla jsem je vyfotit všechny, jelikož děti byly rychlejší. :)
Já dostala nejnovější knížku od své oblíbenkyně Kate Morton - Hodinářova dcera a krásnou taštičku z Turecka. Děti knížku o Vánocích a plno samolepek a tužek na kreslení.



Další krásná překvapení dorazila z nakladatelství. Děvčata z Fortuna Libri poslaly krásnou tašku, PF a něco dobrého na zub, Barunka z Cosmopolis krásnou tašku a naprosto nečekaná nálož přišla z nakladatelství Ella&Max, které teď vydalo spoustu novinek hlavně mezi jejich samolepkovymi sešity. K oblékacím panenkám přibyla i příroda, takže už se moc těším, až budu s dětmi objevovat svět ptáčků, broučků a motýlků a budeme lepit samolepky. :)






Tak co na to říkáte? No uznejte, že já už mám Vánoce skoro za sebou! :D

Přeji krásné a bohaté Vánoce i vám všem a také klidné svátky, třeba s nějakou krásnou knížkou. :)

Vaše Sabi!

Žádné komentáře:

Okomentovat