pondělí 18. listopadu 2019

Marky Volf a její kniha (nejen) o rakovině - I motýli pláčou



Je to už téměř rok, co jsem dostala k recenzi knihu I motýli pláčou od Marky Volf. Kniha se četla krásně a byla napsána velmi lehce a profesionálně. Bohužel nejsem typ, který může číst takové téma. Kniha by mě totálně položila. Proto jsem ji poslala Martince Zrubcové, která se mnou tehdy spolupracovala na Knižní kavárně. Ta ji přečetla a recenzi mi pro Marky napsala. Bohužel se nám někde zatoulala a já jsem pak na zveřejnění úplně zapomněla.
Tímto se tedy Marky omlouvám za velmi opožděnou recenzi a přikládám Martinky vyjádření ke knížce. Příjemné čtení. :)

Skutečný příběh nejen o boji s nemocí, ale také o naději, o lásce a hledání sebe sama. I motýli pláčou je kniha, která by neměla uniknout žádné ženě.

Autor: Marky Volf
Počet stran: 508
Rok vydání: 2019
Nakladatel: Jonathan Livingston

Recenze
Marky Volf napsala příběh svého života. Čtenáře provází jedním rokem, během kterého se toho hodně stalo. Do života jí zasáhla rakovina a to rakovina prsu. Marky Volf žije v Itálii s dospívajícím synem. Příběh není jen o boji s nemocí, ale také o lásce. Hned dva muži se objevují v příběhu. Daniel, který žije v Čechách a je ženatý. Druhým mužem je Luis, který žije v Itálii a je svobodný. Oba muži jsou Marky oporou v jejím boji s nemocí. Každý jinak. Příběh začíná nalezením bulky, pokračuje potvrzením diagnózy a léčbou. Léčba je náročná, plno bolesti, ale také naděje. Kromě Daniela a Luise jsou Marky oporou kamarádky a rodina, především maminka a syn. Marky má velkou oporu také v kamarádkách, které jsou také nemocné. Spousta z nich ovšem z důvodu nemoci Marky opouští.



Příběh se zabývá vážným tématem, rakovinou. O rakovině by se mělo psát, i mluvit. Kniha je sice vážná, ale je i o věcech veselejších a četla se mi dobře. Knihu doporučuji především ženám. Spoustě žen by totiž mohla pomoci v životě a těm, co také trápí tato nemoc, by mohla pomoci s jejich bojem s nemocí. Marky je odvážná žena, která je inspirací a motivací pro ostatní. Já si knihu časem přečtu znovu. Kniha má i velmi povedenou obálku. 

Moje hodnocení: 100%

Pokud byste si knížku I motýli pláčou rádi přečetli, můžete ji zakoupit ZDE. Já osobně lituji, že jsem se více nesnažila ji přečíst. Jsem však přesvědčená, že bych to asi opravdu neustála. :(

Zdrojem fotografií v recenzi je sama Marky Volf.


2 komentáře:

  1. No nevím, jestli bych knihu dala. Dříve jsem neměla problém s ničím a teď, co jsem těhotná, na mě všechno padá. Je všechno hodně silné a drsné.

    Knihy jsem si už všimla, teď navíc na ní začínají opět další reklamy, takže na mě vykukuje na fb a instagramu.

    Velký obdiv všem, kteří to přečtou bez mrknutí oka. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já to mám právě také tak - a to nejsem těhotná... Je mi líto, že si ji nemůžu přečíst celou, ale fakt mi stačil ten začátek a vědomí, o čem to bude. Martinka je dobrá, že to dala. :)

      Vymazat